Haberi Arkadaşına Gönder Haberi Arkadaşına Gönder

AK Parti’li olasım geliyor…

07 Mayıs 2012

www.haberanamur.net te yayınlanan haber ve fotoğraflar, kaynak gösterilerek dahi kullanılamaz.

grafikAnamur’da teşkilatı bulunan siyasi partilerden en iddialı olanları AK Parti, CHP ve MHP’de ilçe kongreleri tamamlandı.
Bu üç kongrede de iki liste yarıştı. Hal böyle olunca biz muhabirlere de bol bol haber çıktı. Siyasi haberler yönünden bereketli günler yaşadık.
Mevcut ilçe başkanları veya rakipleri basın açıklamaları yapıp düşüncelerini vatandaşlara bizler aracılığıyla ilettiler.

Buraya kadar güzel de peki biz bu haberleri yaparken ne kadar objektifiz?
Ya da bağımsız, tarafsız ne derseniz işte…

Gazeteci taş değil, elbette onların da (bizlerin) siyasi görüşleri var.
Ama benim bildiğim kadarıyla bu siyasi görüş sadece sandıkta tezahür etmeli.
Namüsait bir mahiyette tezahür etmemeli.
Anamur’da böyle mi derseniz, bence HAYIR…

Ben bir şey yazıp bir şey kast etmeyi pek beceremiyorum. Zaten bu yüzden yazı yazmıyorum. En iyisi direkt yazayım da rahatlayayım sizi de yormayayım.
BU ANAMUR’DA SİYASETİN İÇİNDE OLMAYAN BENDEN BAŞKA BİR TANE BİLE GAZETECİ YOK.
Yani, siyaset yapmaması gereken gazeteciler, siyaset yapıyor demek istiyorum.

Zümrüt – Kamil Cömertler (Yeni Anamur), Muharrem Garip (Anamur Gündem), Tahsin Ünlü (haberanamur), Orçun Öztürk (ajansanamur) ve Vedat Çelikbaş (anamurhaber), CHP’nin kayıtlı üyesi arkadaşlarımız. Halit Dolu (anamurhaberci) ise bildiğim kadarıyla DP üyesi ancak son dönemde CHP’ye yakın yayın yapıyor. Kerim Akçoru (anamurbasın) ve Mithat Ünal’ın (anamurekspres) partiye kaydının olup olmadığını bilmiyorum ama MHP yanlısı yayın yaptıkları açıkça görülebiliyor.

Benim halen çalışmakta olduğum Akdeniz Postası’nın patronu Turhan Ada’nın siyasi görüşünü bilmiyorum. Sormaya da çekiniyorum açıkçası. Bir çalışan patronuna ‘hangi siyasi görüşe sahipsiniz’ diye sorabilir mi? Belki sorabilir ama ben o soru, son sorum olabilir diye sormuyorum. Neme lazım kardeşim. Turhan Bey, bana ‘falanca partiyi öv, falanca partiye söv’ demediğine göre bu konuda objektif bir yaklaşımı var. Gazetede bütün siyasi parti ve görüşlere yer veriliyor ve hiç müdahale etmiyor. Siyasi görüşünü de belli etmiyor.

“Kardeşim onu bunu bırak. Madem herkesin siyasi görüşü belli. Sen necisin” derseniz.
Maalesef ben hiçbir siyasi partinin üyesi ya da destekçisi değilim.
Bunun eksikliğini de hissediyorum. Gazeteci arkadaşlarım özellikle seçim döneminde partilerinin bayrakları ve marşlarıyla coşarken ben salak salak bakmak zorunda kalıyorum. Onlara imreniyorum.
Siyasi partilerin şarkılarını seslendiren Mustafa Yıldızdoğan, Uğur Işılak, Onur Akın, Nilüfer Sarıtaş severek dinlediğim sanatçılar. Ama siyasi şarkıları beni etkilemiyor.

Son dönemde bu eksikliğimi çok düşünüp Anamur’da AK Parti’li ya da AK Parti yanlısı bir gazeteci olmadığını da görerek,
AK Parti’li olasım geliyor.
Kötü bir şey mi yani bu içimden geçen.

Yapılan Yorumlar:5 Adet

  1. Işık Toprak Yorumu:

    Oktay sen GA-ZE-TE-Cİ-SİN
    Yani yerin şuncudan da buncudan daha yukarda.
    Bırak şuna buna dahil olmayı -olanlar olsun, saygı duyarım- sen hepsinin daha yukarısında gerçek gazeteciliğin çizgisini düşürmeden ilerle…

    Bu memlekette şakşakçı, şaklabancı çok ama gerçek gazeteci çok az..
    Bırak dileyen ovalarda gezeleyedursun, Sen gerçek gazeteciliğin zirvelerine koş…..

    Varsın adın yerel gazeteci olsun duruşunla, haberi verişinle Uğur Mumcuların, Abdi İpekçilerin, Çetin Emeçlerin zirvelerini zorlamaya devam et!
    Anamur’da gerçek anlamda, emek anlamında gördüğüm tek gazetecisin…

  2. Nazmi OKBAZ Yorumu:

    Şöyle bir durum da var Oktay Abi. Paralı haberlerde siyasi görüş fark etmiyor. Parayı veren düdüğü çalıyor çoğu zaman :)

  3. İsa ÜNLÜ Yorumu:

    Her hangi bir siyasi yapıya yakın olmak veya olmamak elbette senin en tabi hakkın. Önemli olan bu meslekte, meslek etiği (Gazetecilik) denilen olguyu yakın olduğun siyasi yapıya mahkum etmemektir. Bu hata yapılmadığı sürece meslekte bu anlamda bir yere yakın olmak veya hiç bir yere yakın olmamak senin için bir kazanç veya kayıp değildir. İzleye bildiğim kadarıyla siz bu güne kadar bunu başarabilmiş birisiniz. Ancak bir gün bir yere yakın olma gereksinimi duyarsanız, size hiç yakışmayacak yerin “AKP’lilik” olduğunu düşünürüm Oktayım.

  4. İSMET ÖZALP Yorumu:

    ANAMUR DIŞINDA YAŞAYAN BİR ANAMURLU OLARAK DERİM Kİ, OLASIN GELMESİN DOĞRUDAN OL SEVGİLİ KARDEŞİM. İÇİNDEN GEÇEN KÖTÜ BİR ŞEY DEĞİL ELBET. KÖTÜ OLAN; GÖNLÜNDEN GEÇEN DEĞİL, GÖNLÜNDEN GEÇENİ OLMUŞSUN GALİBA. KÖTÜ OLAN LAFI DOLANDIRIP, KURUAĞACA, KOCA DÖNÜME SARMAK.KÖTÜ OLAN; BİR ŞEKİLDE ANAMUR’U DA AKP’YE TESLİM EDERSENİZ,HİÇ BİR SİYASİ GÖRÜŞ GÖZETMEDEN KENDİ GELECEĞİNİZİ KENDİ ELLERİNİZLE DENİZE DÖKTÜĞÜNÜZÜ FARK EDEMEMENİZDİR.

  5. Vedat Çelikbaş Yorumu:

    Oktay kardeşim,
    Köşe yazını beğenerek okudum ancak;
    BENİMLE Vedat Çelikbaş (Anamur Haber) ilgili CHP Üyesi bilgisi asla doğru değğil. Ben temelden sağ kökenliyim. Her partide arkadaşlarımız var ancak CHP ile hiç bir zaman ve hiçbir dönem fiziki bir bağım olmadı.
    Açıkça söylemek gerekirse,
    Bir partiye üye ol desen, AK Part, MHP, BBP tercih ederim.
    40 yıl önce okuldayken ise o zamanki Adalet Partisi gençlik kolarında idim.
    Lütfen benimle ilgikli olan bölümü düzeltelim.
    İyi çalışmalar

Yorumlayın

Anket

Mersin - Antalya yolu tamamlandığında Anamur'a ne gibi faydaları olur?

Sonuçlar

Loading ... Loading ...

HAVA DURUMU

ANAMUR

İLETİŞİM SAYFALARI

Son Yorumlar

  • şeref koz: Anamur’un aydınlanmasına ve öğretmen örgütlerinin...
  • İsmet Özen: Kendisi gibi ışıklar içinde, huzurla uyusun Öğretmenimiz.Aile...
  • Ali ÖZDEMİR: Sevgili hocama tanrıdan rahmet, yakınlarına ve dostlarına...
  • Şeref koz: Şu an ülkenin CHP’ye CHP’nin de akıllı yöneticilere o...
  • Abdullah Aydın: Mekanı cennet olsun.Anamur için bir şeyler yapmaya didinen...
  • Şeref koz: Sözlüğünde “Yok!” ve “Hayır!” sözcüklerine...
  • hamdi baz: biz burda baraj yapılmasın demedik.ama biz sadece hakkımızı...
  • baskan: - Öncelikle yakınlarına bas saglığı diliyorum allah rahmet ellesn
  • Şeref koz: Allah rahmet eylesin. Mekanı cennet olsun. Sevenlerinin başı sağ...
  • Abdullah Aydın: Emeği geçenlere, katılımcılara ve duyarlılığın artması adına...